Samsung SC07F80HD zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC07F80HD zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

birdy75 08-11-2014

De zuigkracht van deze SAMSUNG stofzuiger valt ontzettend tegen. Veel rommel blijft op de grond liggen. Heen en weer tot het opgezogen wordt. ENORM FRUSTREREND. Mijn vorige stofzuiger (een Bosch van 5 tientjes) presteerde op dit gebied veel beter.
De knopjes op de steel zijn handig, al stoot ik ze regelmatig per ongeluk aan. Dat is nog steeds wennen.
De stofzuiger is ook zwaar wat het het zuigen van de trap niet makkelijk maakt.
Het legen van de stofzak gaat gemakkelijk en zonder veel knoeiwerk.
De wielen van de stofzuiger zijn groot en steken uit waardoor ze regelmatig achter een deur of hoek blijven hangen.
Ik raad iedereen af deze Samsung stofzuiger te kopen. Samsung vraagt voor deze stofzuiger 300 euro. Een zeer forse prijs. Ik vind dat je dan meer zuigkracht mag verwachten. Dan mag Samsung wel 10 jaar garantie geven maar wat heb ik daar aan als hij niet voldoende zuigkracht heeft.
Wellicht heb ik een maandagochtendmodel want de reviews die hier verder staan zijn wel positief.

influenza1974 05-11-2014

Super mooi vormgegeven stofzuiger, compact en wendbaar. Erg goed nagedacht over de plek van de knoppen (op de slang) en de bevestiging van de extra accessoires. Doet zijn werk erg goed. Duurzaamheid moet nog blijken, maar 10 jaar garantie op de motor is alvast mooi meegenomen.

dvandergoten 28-10-2014

De uitzonderlijke vormgeving en de wendbaarheid heeft me overtuigd deze stofzuiger aan te schaffen. 10 jaar garantie op de motor is meegenomen

scheffer 28-10-2014

Ziet er heel mooi uit. Is praktisch vormgegeven. Vooral de manier waarop de hulpstukken geïntegreerd zijn vind ik heel goed. Zuigt goed er rolt goed meer. Het lange snoer is ideaal

Alex 1973 21-10-2014

Wat een geweldige stofzuiger met tal van mogelijkheden alleen het handsvat al helemaal top daar zit de bediening al in en kierenzuiger plus borstel zijn in een handomdraai te gebruiken, het gemak wat je van dit apparaat hebt is uniek in zijn klasse de stofzuigerstang is heerlijk lang dus nooit geen last meer van je rug tijdens stofzuigen ook niet voor lange mensen.
het design van het apparaat is top eigenlijk een beetje futuristisch en wij houden daar van mooi strak en niet over the top.
Ik heb hem net een dag in bezit dus over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen maar 10 jaar garantie op de motor en 5 jaar op de rest....tja dat zegt toch wel genoeg lijkt me, al met al een hele goede keuze geweest

Rien1939 16-10-2014

prima stofzuiger met een lang snoer, waardoor mijn hele appartement 120m2 te bereiken is. De zuigkracht is meer dan voldoende en door de afstandsbediening hoef ik niet meer te bukken. Op deze afstandsbediening is het ook mogelijk om de zuigkracht omhoog en omlaag te brengen. Door de flexibele delen rolt de stoefzuiger goed mee

Jan Hagemans 04-10-2014

Handig apparaat,lekker stevig en zuigt goed. Geen rond slingerende hulpstukken, en je kunt het apparaat uitzetten bij het handvat dus je hoeft niet te bukken. 5 jaar garantie! Makkelijk op te bergen. En het ziet er ook nog leuk uit

ds76 03-10-2014

Deze stofzuiger nu een paar dagen in bezit. Ondanks de maar 700watt gaat het stofzuigen erg goed! Beter dan onze vorige Miele met 1600watt. De stofzuiger is makkelijk te bedienen vanaf de stang. Persoonlijk hou ik niet zo van de donkerrode kleur en had liever de zilvergrijze variant gezien voor dit model. Verder is hij redelijk stil en gaat het rijden gemakkelijk. Duurzaamheid kan ik nog weinig over zeggen aangezien ik hem net heb, maar ik vind het prettig dat er 10 jaar garantie op de motor zit.

Dagous 26-09-2014

Ik kan de stofzuiger nog geen beoordeling geven met betrekking tot duurzaamheid omdat ik deze pas een paar dagen in bezit heb. Maar ik ben super tevreden over de prestaties die de stofzuiger laat zien. Ideaal om alle mogelijkheden (aan / uit, harder / zachter) te kunnen bedienen in het (overigens ingenieus vormgegeven) handvat. Het handvat zelf is een ideale kruimelzuiger voor in die kleine hoekjes in de bank door het integreren van het mondstuk in het handvat. Nooit meer zoeken naar die losse onderdelen.

Jammer wel dat het normale mondstuk wel, maar de parketzuiger niet kan worden vastgehaakt aan de achterzijde van de stofzuiger zelf. De stilteknop is wat overbodig wat mij betreft, het verschil in geluid tussen normale stand en de "fluisterstand" is voor mij te klein om toegevoegde waarde te hebben. De stofzuiger is trouwens al stil genoeg (zeker in vergelijking met onze oude Electrolux).

Zeer mooie vormgeving, en in Wine Red een erg mooi accessoire, zou hem bijna zo in de woonkamer zetten.

Laura075 22-09-2014

Net een paar dagen in bezit. Eerste indruk heel goed. Soepel in beweging en niet al te hard geluid. verder iets zwaarder dan verwacht, maar niet bezwaarlijk. 10 jaar garantie, ik verwacht dat ik nog heel wat jaren plezier van deze stofzuiger zal hebben. Moderne vormgeving, en gebruiksvriendelijke knoppen op de stang zelf, erg handig ! Het lange snoer vind ik ook een groot voordeel, net als de lengte van de slang, aangezien mijn man vrij lang is en er ook veelvuldig gebruik van maakt.

jpm27 16-09-2014

Het is een fijne stofzuiger met tal van mogelijkheden.
Bij het handvat zit een aan en uit knop en een knop waarmee je de stofzuiger harder of zachter kan laten zuigen, dit is erg praktisch voor het zuigen van ons hoogpolig kleed in de woonkamer.
Direct bij de hand een uitschuifbaar mondstuk voor smalle oppervlakten en een borstel met zachte haartjes. Tevens heeft deze stofzuiger ook twee verschillende grote mondstukken en een karpetmondstuk dat ik bijv. voor op de trap gebruik.
De stofzuiger is zeer wendbaar en solide, echter heb ik gemerkt wel op te moeten passen met de boog om de draaischijf. Deze heeft precies de zijkant van mijn keukenkast geraakt en die is nu wat beschadigd (overigens wel een meubelpaneel en niet officieel bedoeld voor keukenkasten).
AL met al een hele fijne stofzuiger met een hele goede zuigkracht.